Bertilo Wennergren:
> Tio sonas sufiĉe saĝe. Sed mi plu iom sentas, ke "rastrumo" kaj
> "rastrumero" sonas tro teknike kaj fakule. Sed ankaŭ "pixel" sonas tre
> fakule, kaj tamen oni postulas, ke la nefakuloj ĝin glutu.

Ankoraŭ unu lasta reago miaflanke, rilate al logika termino <-> internacia
neologismo.
Kun la plataj ekranoj, ciferecaj kameraoj, poŝtelefonoj k.t.p. "pixel" estas
sufiĉe internacia kaj vaste uzata por esti inda kiel neologismo "pikselo". Mi
nek havas inklinon al pikselo nek al rastrumero. Sed de tempo al tempo E-o
ankaŭ adaptu neologismo, se nur ĉar ne-esperantisto estas pli komforta kun io
tia.
Ĝis, Joop

      Wissenswertes für Bastler und Hobby Handwerker. BE A BETTER HEIMWERKER!
www.yahoo.de/clever