Hei.

Jeg jobber på Teigar ungdomsskole, hvor vi bruker Open Office 1.1. Når jeg spør
IT-seksjonen om hvorfor ikke vi har fått OO 2.0, sier de at den enda ikke er
"ferdig" for å kjøres på større servere etc. De vil ikke være forsøkskaniner.
Jeg synes dette høres litt underlig ut, da dere lenge har testet OO 2.0  i
diverse rc og betautgaver. Mao; var den OO utgaven som kom ut 20.10.05 klar for
å kjøres i større servere? Evt. når og hvor kommer det en "server-edition"?

Jeg hadde blitt svært takknemlig med en raskt svar på dette, da vi trenger et
noe mer moderne tekstbehandlingsprogram.

Mvh Sindre Vinje

 VinjeLektor v/ Teigar ungdomsskole Grindstuveien 313121 TønsbergNorway

tlf. +47 33402860, fax. +47 33402861e-post: [EMAIL