On Sat, 16 Feb 2008 13:26:00 -0800, "rene50"
<[EMAIL PROTECTED]> said:

> hoi
>

> ik heb gisteren in arnhem een squeezebox 3 gekocht en een synology 107
> d met 128 geheugen en harde schijf 500 gb.
>
> De transporter vonden zij ook een overkill ook omdat ik een music
> fidelity dac heb die ik er mooi op kan aansluiten.
>
> wachten op de duet nee dus heeft mindere dac.

Dus je hebt een betere DAC die je erop gaat aansluiten maar je koopt de
Duet niet omdat de DAC die je niet gaat gebruiken minder goed zou zijn?
Dat klinkt niet erg logisch. De SBR DAC klinkt trouwens prima n.m.m. en
volgens Logitech is hij net zo goed als in de SB3.

> Ik vond dat ik dit even moest laten weten.de hele zaak 545 euro netjes
> vond ik en dan voor 35 euro een universele remote.

Veel succes ermee!

Mvg,
Peter