Peter;270267 Wrote:
> On Sat, 16 Feb 2008 13:26:00 -0800, "rene50"
> <rene50.34w7fz1203197401 (AT) no-mx (DOT) forums.slimdevices.com>

> de
> is
> MET

> muziek

> 107

> Dus je hebt een betere DAC die je erop gaat aansluiten maar je koopt
> de
> Duet niet omdat de DAC die je niet gaat gebruiken minder goed zou
> zijn?
> Dat klinkt niet erg logisch. De SBR DAC klinkt trouwens prima n.m.m.
> [...]

hoi

je hebt 100% gelijk,alleen in mijn icub van focal daar zit een 20 bit
dac in,dus ik denk dat ik eerst nog eens moet zien of de music fidelity
dac beter is dan die in de icub zit.

de prijs van de sqb 3 vond ik mooi en de duet was dan toch duidelijk
duurder.

http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2400

kijk hier staat welke dac gebruikt wordt in de icub van focal,misschien
heb jij er verstand van en advies wil ik altijd wel.

Trouwens een vraag::
ik heb een pc  ,een imac  en een mac book
Bij de nas van synology heb ik software op cd die ik mot installeren om
de nas te kunnen zien in de pc enz,de nas dus te zien als een volgende
schijf.

Als ik nu op de pc en de macs de software installeer dan moet het toch
werken op alle 3.

De  SB wrdt aangesloten op de icub optisch of analoog, maar dan  zou ik
toch in  de nash software de pc ,imac of mac book moeten kunnen
benaderen.

Ik hoop dat je  me advies kan geven,door jou advies heb ik eigenlijk
besloten de sb3 te kopen.

--
rene50