Hi Joren,

Joren De Cuyper wrote (09-12-12 12:55)

Ik heb zonet libreoffice 4.0 beta 1 gedownload en geïnstalleerd
(besturingssysteem = Mac OS X 10.8.2). Ik merk op dat de installatie van
het taalpakket in het Engels is.

Hmm..

Het opstarten gaat vlekkeloos. Ook zie ik een 'onvertaald' woord:
[...]
Ligt dit aan ons, of is dit een fout in Pootle?

Ik vermoed dat de vertaling gewoon nog niet af is.
Zijn er lezers hier die daar een beetje tijd voor hebben binnenkort? Of al mee bezig zijn?

Verder weet ik ook niet waar ik die instructies/vertaling
van de dialoog kan terugvinden voor het vertalingspakket.

Hmm, wat bedoel je precies?

vr. groet,
Cor

--