On Wednesday 07 December 2005 08:43, Gilad Ben-Yossef wrote:

> לאור הבהרתו של היועץ המשפטי בנושא אני שואל את עצמי שמה הדבר הנכון ביותר
> במסגרת הנסיבות היא לקיים בחירות חדשות לכל הוועד במועד האסיפה שנקבעה מראש.
>
> אם אנחנו כבר עושים בחירות בהתרעה קצרה ממילא, אני חושב שאין סיבה שלא
> לעשות בחירות חדשות לכל הועד וזה אולי מצב יותר "דמוקרטי" - הועד הוא צוות,
> הוא צריך לעמוד או ליפול כאחד.
>
> אני מעוניין לשמוע מה אנשים אחרים חושבים בנושא - האם חברי העמותה מעדיפים
> דרך פעולה כזאת או אחרת.

אני מעדיף שתהיינה בחירות רק לחבר הועד השלישי, ולא לכל הועד. זאת משום שזאת
התרעה קצרה מידי מכדי שכל המועמדים המתאימים לוועד יציגו את מועמדותם. בנוסף, זה
גם יצור פרגמנטציה בקדנציות של חברי הועד וחברי ועדת הביקורת.

כרגע יש לנו מספיק זמן שחבר ועד שלישי יציג את מועמדותו ולא יותר מזה. לכן, אני
מציע שהבחירות הבאות לוועד יהיו בתוך שנה מהבחירות הקודמות.

בכבוד רב,

        שלומי פיש

Shlomi Fish      [EMAIL PROTECTED]
Homepage:        http://www.shlomifish.org/

95% of the programmers consider 95% of the code they did not write, in the
bottom 5%.

לענות