זו לא עבירה על חוקי המדינה אם שלומי פיש רשום כעובד שכיר של אורי עידן,
ואורי עידן דואג לכל הניכויים הנדרשים לפי כל חוק.

אבל אני לא בטוח שכדאי לטרוח לגבות 100 ש"ח לחודש.  כל הוצאות
האדמיניסטרציה, הנה"ח.  אם כבר לגבות כסף אז לפחות 1000 ש"ח אולי פעם
בחודשיים או שלוש.
                                       --- טרול הכיתוביות

--
In civilized societies, captions are as important in movies as
soundtracks, professional photography and expert editing.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html