כמו שאמרתי, אני מוכן לקחת על עצמי את נושא הנהלת החשבונות מאחר שאני כבר עושה את זה ולהוסיף
עוד עובד בסכום כה פעוט לא יעלה לי הרבה אם בכלל.

--
אורי עידן

Zvi Devir wrote:
זה לא עבירה על חוקי המדינה. אחת מהפונקציות שממלאות חברות כוח האדם היא
העסקת יועץ שאינו חברה בע"מ. הם מוציאים תלושי משכורת וחשבונית, ובתמורה
מקבלים עמלה מסויימת, בדרך-כלל כמה אחוזים מהסכום המשולם. אם לאורי עידן
אין כל בעיה לקחת על עצמו את הנהלת החשבונות, הדבר תקין ומקובל. זה צריך
להיות מגובה עם הסכם כתוב כמובן.

  צבי

Ram wrote:
אולי לא, אבל זו עבירה על חוקי המדינה. גם שלך וגם של מקבל התקבול.

הדרך במקרה הזה היא להוציא עוסק פטור, והוא יכול לנהל את השבונות שלו באינטרנט, והוא גם יכול להיות שכיר בזמן הזה, אבל הוא צריך לעשות תיאום מס כל שנה.

רם-און.

Ori Idan wrote:

אני מוכן לעזור לשלומי בנושא של קבלת התשלום.
אני אקבל את התשלום ואתן חשבונית ואעביר לשלומי את הסכום.
אם כי אני מעולם לא שמעתי על שלילת רשיון עוסק מורשה...