קצת באיחור, מצ"ב תשובות לאלה שהגיבו להצעתי.

הרעיון היה שאיגוד האינטרנט יציע הנחה במחיר הרישום לאתרים שתואמים לתקן w3c.

On 2/28/07, Issac Goldstand <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
A noble idea, but how do you realistically make it work?  Sites change
all the time.  Not nice people will find ways to trick ISOC to thinking
that they're W3C compliant to save money; Good people will have small
quirks that they didn't quite catch that make them non-W3C compatible
just when they're checked.  And who's going to check?  A computer will
validate  an empty skeleton of a valid W3C page as passing, and humans
mean hiring more people (or making overloaded employees even more
overloaded)...

התכוונתי לבדיקה די פשוטה : להעביר את הדף הראשי (ודפים המקושרים ממנו עד
רמה מסוימת) דרך validator.w3c.org או תוכנית offline שקולה.
לא חייבים ואלידציה על בסיס יומיומי - אפשר משהו כמו פעם ראשונה לאחר
הרישום/חידוש/מילוי טופס בקשה להנחה. ואולי בדיקה תקופתית כלשהי.

מכיוון שמדובר בבדיקה סטנדרטית ודי שטחית - אתרים שאכפת להם מתקינות
ממילא עושים את זה בעצמם בתור מינימום והם יעברו ללא בעיות. בנוסף - כדאי
להיות "מתירנים" בעניין ההנחה - מי שנכשל בבדיקה יקבל מייל עם התוצאות
והקישורים (ה- validator נותן קישורים מאוד מועילים לתיקון הבעיות),
וביטול הנחה יתבצע, באישור אנושי, לאחר כמה כאלה ברציפות.

בנוגע ל"רמאויות" - שלד תואם תקן (בתור הדף הראשי!) הוא מבחינתי בסדר -
זה מראה שאתה יודע שיש תקן ואיך לבדוק תאימות אליו.