On Thu, Mar 15, 2007, Amit Aronovitch wrote about "Re: ?צע? - ?נ?ת ISOC ??תר??
ת??? תק? (was: ????ש ר?ש?? ש??ת ?ת?? ???ר??ת ??ק?ר)":
> ראה תגובתי לנדב הראל - לפעמים מפתיע כמה
> אנרגיה חברות גדולות משקיעותבנסיונות
> קטנוניים לחסוך כמה שקלים. בסופו של דבר
> יושבים שם בני אדם -שיקולים פסיכולוגיים
> ואחרים פועלים גם שם (ולא רק שיקולי
> עלות/תועלת).

פשוט קשה לי לראות את זה קורה. אתה מאמין שמישהו שם בארגונים הגדולים שמדובר
בהם (בנקים, רשויות ממשלתיות, חברות טלפון, וכד') יומר לעצמו "מה אכפת לי שהאתר
שלי לא עובד אצל 10% מהמשתמשים - פשוט אומר להם שיעלה לי מיליון שקל לשפץ את
האתר, ושילכו לעזאזל. אבל... אם יציעו לי הנחה של חמישים שקלים על הדומיין, אז
ואללה, מיד ארוץ ואשקיע את אותם מיליון שקלים". זה פשוט לא מסתדר לי... שום שיקול
פסיכולוגי או אחר לא נשמע לי מתאים פה.

> יש לזכור שההצעה שלי היתה עבור איגוד
> האינטרנט ולא עבור העמותה. בסה"כביקשתי
> שמישהו יעביר להם את הרעיון - בסופו של דבר
> הם צריכים להחליט איךלהשתמש באמצעים שלהם.

למיטב ידיעתי, מספר אנשים מהאיגוד עוקבים אחר רשימה זו, כך שהרעיון כנראה
עבר אליהם.

--
Nadav Har'El                        |      Thursday, Mar 15 2007, 25 Adar 5767