אני רוצה רק לומר שאני מסכים ותומך בדרך של שחר. בתור מי שהיה בעבר גזבר
העמותה, מאד חורה לי אם כספים של אנשים שמוכנים לתרום יוזרמו דרך העמותה לחברה
מסחרית רק לשם הערקון. הרי בסופו של דבר, בהנחה שהשרת ישכון לבסוף אצל בזק
בינ"ל, כל ההבדל הוא אם אנו מעבירים להם כסף או לא.
  אני מסכים עם שחר שעצם זה שהוכחנו שאנו לא זקוקים לתרומה הזו מאפשר לנו לקבל
אותה. אם בזק בינ"ל ילחיטו יום אחד להפסיק לארח את השרתים הקהלתיים או להתנותה
בתנאים שלא נוכל לעמוד בהם, אז יבוא הזמן להוציא את החלופות האחרות מהכוח אל
הפועל. ברגע שהם יראו שאנחנו נסתדר גם בלעדיהם, ומצד שני ייגרם להם נזק תמיתי
ואבדן לקוחות, הם ישקלו שוב. כרגע אנחנו לא במצב הזה.

  אלון