רק רציתי לומר שאני תומך בבחירה של שחר לארח את שרת העמותה אצל בזק בינלאומי.
עם זאת, יש צדק מסוים בכך שהכתבה ב- ynet יצרה רושם (מוטעה) שהעמותה והקהילה
חלשות וצריכות לחפש נדבות. אולי יש מקום לשלוח ל- ynet טור המסביר שהתקבלו
מגוון הצעות, וכי העמותה יכולה לעמוד בכוחות עצמה, ואילו זו של בזק בינלאומי
נבחרה כי היא הטובה ביותר ובתנאים שלנו.

  אלון