On Mon, Jul 30, 2007, Shachar Shemesh wrote about "Re: הצעה לשינוי תקנון":

> אבל אז, האם אי אפשר לטעון שהעמותה *כבר* יכולה לפעול בתחום, גם עם התקנון
> הנוכחי?

לא יודע... אם אתה צודק, אז בעצם אפשר לתמוך בכל תוכן חופשי. אפשר לתמוך
בויקיפדיה תוך טענה שמישהו רוצה לשים עותק של ויקיפדיה על הפצת לינוקס, ותוך
טענה שזה מעודד שימוש בתכנה חופשית (כי וינדוז לא מגיע אם עותק של ויקיפדיה).

אגב, לנקודת המבט שהעלית יש באמת אחיזה רבה במציאות. לפני כשנתיים היו דיונים
במקום עבודתי על להעביר יותר אנשים לעבוד על לינוקס, במקום וינדוס. למרות שברור
היה מראש שהדיונים "מכורים", ואלו שמחליטים בעצם החליטו מראש שאין להם כוונה
לעבור ללינוקס, הם עדיין היו צריכים להביא סיבות מדוע לא לעבור. ומה הסיבה
העיקרית שצוינה אז? תאמינו או לא - החוסר של בבילון (!) בלינוקס. כלומר, אם היה
מילון אנגלי-עברי חופשי - תוכן חופשי פר-אקסלנס - זה היה יכול להאיץ את מעבר
מקום העבודה שלי ללינוקס (אם כי, אם להיות פסימים, כנראה שאם היה כזה מילון, היו
מוצאים תירוץ אחר לא לעבור). לכן לדעתי, באמת יכולה העמותה לתמוך בתוכן חופשי
מסוג זה - אולי אפילו ללא שינוי בתקנון - בדיוק כמו שהיא כבר תומכת בכתיבת
פונטים, מדריכים, וכד'.

אז אולי באמת לא צריכים שינוי בתקנון, רק לזכור את הרעיון שניתן לתמוך בתוכן
חופשי כל עוד הוא עשוי איכשהו לשמש בהפצת לינוקס או תכנה חופשית אחרת?

--
Nadav Har'El                        |          Monday, Jul 30 2007, 15 Av 5767