ונמשיך בקו שהתחלתי בו בבוקר.
ההצבעה הזו היא ממש עניין רציני, אם נצליח להעלות מועמד מסויים (שלא אגלה את
שמו) נצליח להרוס לא רק את עמותת המקור אלא גם את כל קהילת התוכנה החופשית...

טוב ועכשיו נחזור לרצינות.
אין כל סיבה לעשות את ההצבעה מאובטחת.
לכן אני שמח ששחר נתן גם קישור לא מאובטח.
לגבי העתיד, לא יודע, כאשר אצטרך להכניס את כרטיס האשראי שלי לשרת המקור אז
כנראה אחשוב אחרת.
אגב אפשר לקבל היום תעודות כאלו בסכום של כ 15$ בשנה כאשר תהליך האימות לוקח
שעות בלבד.

ספרים וסיפורים שכתבתי: http://www.thestories.org