On Thu, Jul 10, 2008, Shachar Shemesh wrote about "פתיחת ההצבעה לפרס המקור":
> כמובן שנשמח לשמוע גם על כל בעיה אחרת. אם ההסבר לא ברור, משהו לא עובד
> טוב, או סתם אתם חושבים שהכל נראה מכוער, הרגישו חופשי לשלוח לנו משוב.
> כמובן שבהחלט ייתכן, בעיקר אם תגידו שהכל נראה מכוער, שנגיד לכם "תנו עיצוב
> יותר טוב".

הייתי שמח לשמוע קצת יותר רקע על כל אחד מהמועמדים. התאור הנוכחי, בממוצע 5 מילים
למועמד, לא מספיק, לדעתי - לא כדי להבין מה עשה המועמד, ולא כדי להבין את השפעתו
על עולם התכנה החופשית בכלל ובישראל בפרט.

> למועמד דירוג שלילי. בבחירות יש מועמד נסתר שנקרא "אף אחד מהנ"ל", שתמיד

זה מזכיר לי את הסרט "Brewster's Millions", למי שזוכר - גיבור הסרט שרוצה לבזבז
כסף יוצא במסע פרסום לשכנע אנשים לבחור באותו "אף אחד מהנ"ל" :-)

--
Nadav Har'El                        |     Saturday, Jul 12 2008, 9 Tammuz 5768