לדעתי אין שום נזק במצב הנוכחי. עדיף לעסוק בנושאים מהותיים מאשר בשאלות טכניות
שבמילא לא יבואו לידי ביטוי לעולם. הבעיה שלנו כיום היא כיצד להגדיל את
הפעילות; לא זה שאנשים עושים שימוש לא מוצדק בלוגו, אלא זה שאנשים לא עושים
שימוש מספק בלוגו.

מבחינתי, אם מחמוד עבאס יאמץ את הסמליל, זה רק יגדיל את הסיכוי לחשיפה
תקשורתית. אם אוסמה בין לאדן יקעקע את הסמל של המקור על העכוז שלו זה יגרום לי
שעשוע אין קץ. (או אפילו אם ימכרו קונדומים עם הסמליל של המקור).

אף אחד לא טרח להגן על tux בכבודו ובעצמו, אבל הסמליל של המקור, ללא ספק בעל
חשיבות לאנושות כמו הסמליל של קוקה קולה.

בכל מקרה, זה מכניס אותי למצב רוח פיוטי לחזות באנרגיות התזיתיות המקפצות להן
על אנשים כשזה נוגע לשאלות תאורטיות שעצם הדיון בהן הרבה יותר עקרוני מהאין
השלכות שיש להן על המציאות.

רם און.