אני חוזר על מה שאמרתי מתישהו בעבר - השיקול העיקרי זה מה שנוח למתחזקים.

מכיוון שנראה לי שמה שיקרה בפועל זה ששלומי יהיה המתחזק היחיד, נראה לי שהדרישה
היחידה היא ש*הוא* יהיה מרוצה ממה שהוא בחר. מבחינת המשתמשים כל המערכות
הרלוונטיות מספיק טובות - התוכן הוא מה שמשנה.

מי שרואה עצמו מתנדב לעזור בתחזוק האתר, ויש לו העדפות ברורות, שיגיד.
מי שסתם מביע את דעתו - סבבה, אבל שלומי: אל תנסה לשכנע אותם אחרת - שמע את
העצות ותחליט על פי שיקוליך. חבל על הזמן שלך.

On Wed, Nov 4, 2009 at 5:06 PM, Adir Abraham <a...@hamakor.org.il> wrote:

> שלומי,
>
> גם לדעתי וורדפרס זה נהדר ויעשה את העבודה. אני השתמשתי ומשתמש גם בדרופל
> ובג'ומלה, ואני חושב שהשימוש בוורדפרס יהיה הכי נכון והכי פשוט במקרה הספציפי
> הזה.

אם אתה מצהיר שאתה אישית תעזור לתחזק את האתר אם ורק אם יהיה וורדפרס, אז זה
שיקול רלוונטי. אחרת הכי נכון זה מה שנכון לשלומי (לא הייתי רוצה שתחזוקת האתר
תפגע בגלל שהוא שונא לעבוד עם מערכת התוכן שנבחרה).

> בעיות אבטחה זה אולי אתגר להתמודד איתו, אבל לא אתגר לברוח ממנו. מפחד שיעשו
> משהו לאתר? גבה אותו יום-יומית ואם חס וחלילה יקרה משהו, תחזיר את הגיבוי של
> יום לפני (שסביר להניח שלא השתנה הרבה. אנחנו לא ynet ).
>
> בינינו - אם אתה רוצה לשמוע "אוקיי" ל- MovableType, אתה ככל הנראה לא תשמע
> אותה כאן ואז יש לך שתי ברירות - להפסיק את הדיון הזה ולהתקין מה שאתה רוצה, או
> לתת תכלית לדיון הזה ולשמוע לעיצות של אחרים. אם אתה לא מתכנן להקשיב אלא רק
> לנסות לשכנע את המשוכנעים לטובת המערכת שלך (לא נתקלתי בכאלה בדיון הזה), אז
> אני מציע שהדיון יפסק ושאתה תתקין מה שאתה רוצה.

אם זה יעזור, אז כן ישמע - הנה - "אוקיי" (אבל זה לא באמת משנה, כי אני לא
מתנדב לעזור)
מסכים עם המסקנה (-;

עא