בגדול, מסכים עם רם און שהנושא הזה הוא קצת בזבוז זמן (הייתי שמח במקום זה
לשמוע יותר על איך מתקדם הטיפול בפתיחת הפרוטוקול של קורא הכרטיסים החכמים של
המאגר הביומטרי או מה שזה לא היה).

על כן אומר בפעם האחרונה את מה שיש לי להגיד - אין צורך להגיב, קבלו או אל
תקבלו. אני לא אתייחס יותר לעניין.

בגדול: לא צריך לעסוק בניסוח רשיון חדש לזכויות הפצה (copyright) - אין שום
מניעה, ואף רצוי, לשחרר ברשיון חופשי קיים כלשהו.
אם יש חששות כלשהם, ניגש ונרשום trademark. לא צריך להיות שום קשר בין הדברים.

2009/11/30 Shachar Shemesh <s...@hamakor.org.il>

> אני אגיד לך איזה רשיון אני חושב שאפשר לשים על הלוגו, אם אתם מתעקשים. אפשר
> להגיד שהלוגו משוחרר תחת CC-BY-SA (או משהו אחר), ובתנאי שהשימוש לא מפר את
> זכויות העמותה להשתמש בלוגו בתור סימן מסחר. אני חושב שאתה מייד תראה את
> הבעייתיות ב"פשרה" הזו: הרשיון הזה לא חופשי. בדיוק בגלל שהרשיון הזה לא חופשי,
> אני חושב שלא שווה אפילו ללכת לשם (מנגנוני ה-CC לא ערוכים לרשיון עם סייגים,
> כך שרשיון כזה גם מקים מכשול בפני המשתמשים, אסור למיזוג עם יצירות אחרות שהן
> CC-BY-SA, ובכלל מאוד לא רצוי).

אני לא רואה סיבה להכניס סייגים ברשיון CC, מהסיבה הפשוטה שהסייגים כבר שם:

1. ברשיון CC-BY-SA למשל, תחת הכותרת Other Rights, מופיעה רשימה של זכויות
אחרות שאינן מושפעות מרשיון זה.

2. ב- FAQ של ה- CC כתוב במפורש:

http://tinyurl.com/yg2f2ny

Additionally, you should know that CC licenses do not give you permission to
use any trademarks that may be associated with a CC licensed-work. You
should ask the owner of a trademark for permission first.

עמית