ישנם הרבה סיבות הפשוטה ביותר היא שאם פרוייקט ממשלתי אחד משתמש ב OS
אז גם פרוייקטים אחרים בתחומים יותר מענינים כמו חינוך יקחו את OS בצורה
רצינית.
בנוסף לכך אתה בונה שוק, חברות יגשו למכרז עם OS כלומר הם יעסיקו אנשים אשר
מכירים OS
ואז הסיכוי יגדל שגם פרוייקטים אחרים יעברו לאותו מודל.
לסיכום:
- הוכחת היתכנות
- יצרת נכונות ממשלתית שיכולה להתפשט לתחומים אחרים
 - יצירת בסיס של אנשי קוד פתוח ביחברות במסחריות הגדולות

אלי