From: Amit Aronovitch [mailto:aronovi...@gmail.com]
Sent: Wednesday, February 17, 2010 2:45 PM
To: na...@mail.gov.il
Cc: Hamakor Discussions List
Subject: Re: הוכחת יכולת

שלום נדב,

קודם כל ברכות על ההתעניינות ושיתוף הפעולה. אתה בוודאי מבין שמדובר בנושא שייחלנו
לו הרבה שנים, ורק טבעי שיעורר כאן המולה.

חשוב שתבין את אופי ה"קהילה" שמיוצגת ברשימה זו. לא מדובר בגוף מאורגן. הרבה אנשים
כאן מעולם לא נפגשו פנים אל פנים. כולם פועלים בהתנדבות על בסיס זמן פנוי שמשתנה
מרגע לרגע. על כן חשוב מאוד לפרסם כל מה שניתן בצורה פומבית. זו הצורה היעילה
היחידה של הפצת מידע. אחרת, מה שאתה מדבר בארבע עיניים מול דורון לא יגיע לכל מי
שיכול להיות רלוונטי.
בנוסף, חשוב שתהיה לאנשים אפשרות להגיב בכל רגע, כולל כאשר חסרים פרטים רלוונטיים,
מכיוון שהם פועלים בהתנדבות ו*כרגע* יש להם זמן. אין לדעת מתי יתפנו בפעם הבאה.

המחיר של כל זה הוא שבהכרח יהיה הרבה "רעש" מסביב (אנשים יעירו דברים לא
רלוונטיים, יתקנו את הסגנון שלך, יתבדחו וכו') צריך פשוט לדעת לסנן ולקחת
בפרופורציה. את האי דיוקים צריך פשוט לתקן, וגם לחזור על זה מדי פעם, כי לא כולם
קוראים ביסודיות את כל מה שעובר כאן. הערות נוספות למטה בגוף הטקסט.