On Thu, Jun 03, 2010, Meital Bourvine wrote about "Re: ???צ?ת ?????ס? פ?נ?????
2010":
> ועכשיו ברצינות:
> סוגיית החולצות עולה בכל שנה לפני אוגוסט פינגווין:
> * האם החולצות הן בשבילנו או בשביל הספונסרים?

כשהחולצות "בשביל הספונסרים" מקבלים חולצה זולה ומכוערת, עם לוגואים גדולים
של כל מיני ספונסרים - או, כפי שקראו לכך הקודמים לי, "חולצת פיג'מה". אני לא
הייתי מסתובב עם חולצה שכזו, ולכן באמת אין בה הרבה טעם.

לעומת זאת, יש לי ואני כן הולך עם חולצה של Usenix, חולצת גוגל, חולצת אפל (למרות
שלאחרונה אני די מתבייש בה). מדובר בחולצות פשוטות אבל לא פשוטות מדי, עם עיצוב
נקי ולא של טיימס סקוור. הייתי שמח לו הייתה לי חולצה שכזו גם בעברית.

> * האם לתת את עיצוב החולצה להורדה וככה כל מי שירצה יוכל לבחור לעצמו הדפס
> וללכת להדפיס? (חוסך זיהום אבל יקר יותר לכל חולצה)
> * האם למכור חולצות? כמה חולצות להזמין? מי ישלם עליהם ברכישה עצמה? מה קורה אם
> נשארות חולצות עודפות? מה קורה אם יש פחות חולצות מהביקוש?

ייתכן שלא נוכל לעמוד בכל הלוגיסטיקה מסוג זו בשביל בקושי 100 קונים, ושהפתרון
צריך להיות איזשהו סידור הנחה עם מדפיס חולצות קיים - למשל, 30% הנחה על כל
חולצה אם 100 אנשים יזמינו חולצה עם עיצוב זהה (אבל כל אחד יזמין בנפרד את הגודל
שהוא רוצה וישלם בנפרד). אני לא חושב שחייבים לקבל חולצה חינם יחד עם הכנס.

> ולסיום, אם מישהו ממש רוצה חולצה איכותית של קוד פתוח ובכל מקרה הולך לשלם
> עליה, אפשר להזמין מחו"ל...(אלא אם רוצים כיתוב בעברית או עיצוב לא קיים)

בין 17 שקלים (עלות החולצות מהכנס האחרון, לדברייך) לבין 200 שקל (מחיר חולצה
ב thinkgeek פלוס משלוח לישראל) פעורה תהום, ולכן יש הרבה היגיון בלמכור בארץ
חולצות של קוד פתוח ולא להזמין בחו"ל. שלא לדבר על כך שנחמד יהיה לראות עיצובים
מקומיים. לפני מספר שנים היה אפילו אתר חולצות ישראלי שחברי העמותה שלחו לו
מספר עיצובים והוא מכר חולצות עם עיצובים אלו במחיר סביר (יחסית), אבל אני לא
זוכר איזה אתר זה היה, ומה קרה לו.

--
Nadav Har'El                        |     Thursday, Jun  3 2010, 22 Sivan 5770