מה דעתכם:
נפרסם כבר עכשיו שכל מי שרוצה חולצה של הכנס, שיבצע הזמנה מראש דרך האתר ושישלם
סכום של 120 ש"ח. שיכלול: כניסה לכנס, חולצה וחברות בעמותה לשנה. מאחר שחברות
היא 100 ש"ח לשנה, והמחיר המינימום של הכניסה לאתר יהיה 50 ש"ח, אז זו עיסקה די
כדאית.

בסכום הזה, של 50-70 ש"ח לחולצה (כולל מע"מ) נוכל לארגן חולצות מאוד יפות.

אם לא נצליח לארגן 100 איש, אז האנשים יקבלו חברות לשנה וחצי וכניסה לכנס.

עוד רעיון: בחירת הלוגו ופירסום מספר מקומות שיסכימו להדפיס אותו.

רם און.