2010/6/18 Ira Abramov <hama...@ira.abramov.org>

2010/6/18 Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com>

2010/6/18 Ira Abramov <hama...@ira.abramov.org>

2010/6/18 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>

לכן אמרתי לך שאינך מודע לגמרי למה שהעמותה עושה. אני לא אעשה פוצי מוצי לכל מי
שמשפריץ רעיון ברשימת התפוצה. מהניסיון - זה לא מקדם דבר.

 רם און, אף אחד לא יודע מה עושה העמותה מעבר לאוגוסט פינגווין, חוץ מהוועד.
כדאי שזה יהיה יותר מפורט וברור באתר העמותה.

http://wiki.hamakor.org.il/index.php/עמותת_המקור/דו"ח_פעילות<http://wiki.hamakor.org.il/index.php/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8/%D7%93%D7%95%22%D7%97_%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA>

וזאת רשימה חלקית, כי לא לכל דבר שעושים אפשר לתת כותרת (או שהדברים לא
הבשילו).

אם כך שאלה, ואני באמת לא מתכוון להיות קנטרן  - על מה יוצאים כספי העמותה מלבד
הפנגווין השנתי?

ההוצאה העיקרית היא אכן אוגוסט פינגווין ופרס המקור (כתלות במהו הפרס עצמו). אך
לזה צריך להוסיף תמיכה במועדוני הלינוקס השונים,  פעילויות כמו סדרת ברוכים
הבאים ללינוקס ופעילות שאנשים מבקשים מידי פעם כספים עבורם.

דעתי האישית היא שהעמותה היתה שמרנית בנושאי הוצאת כספים, ושבלי לממן דברים
לטובת הקהילה, אפילו קטנים כמו הדפסת מדבקות שאנשים ישימו על הלפטופים שלהם. עם
זאת, צריך לזכור שלעמותה אין ערוצי מימון קבועים (או גדולים) ולכן מנסים לוודא
שתמיד יהיה כסף גם לכנס של שנה הבאה.

עניין נוסף, שהוא שלשמחתי יש לא מעט אנשים וגופים שתורמים לעמותה ובכך נחסכות
הוצאות. לדוגמה האירוח שלנו בבזק בינלאומי, שרת הויקי בחסות sweethome, כך שזה
חוסך לנו הוצאת כסף.