On Sat, Jun 19, 2010 at 04:16:26AM +0300, moshe nahmias wrote:

> זכותכם להילחם על המאגר הביומטרי, אבל לא ראיתי אף תגובה על הענין שבמסגרת
> הנגישות של הח"כים לקהילה הם מקבלים אייפד ואייפון על חשבון כספי משלם
> המיסים, זאת בזמן שהם יכלו לקבל מחשבים באותה רמה הרבה יותר בזול עם
> לינוקס... דבר שיחסוך כסף למדינה, יאפשר באמת לכל אחד לתקשר עם הפוליטיקאים
> כי יש תמיכה בכל פורמט שתבחרו וגם ייצור תודעה בציבור לטובת הקוד הפתוח. מה
> גם שהכל חוקי בחינם, דבר שאני לא בטוח שכולם יודעים.

לינוקס זה לא רק "חינם" ולא רק "זול".

ולא מדובר על "קניית מכשירי _____ לחברי הכנסת". דובר על אישור לקנות אותם
מתקציב הקשר לבוחר. תקציב הקשר לבוחר הוא תקציב לא גדול במיוחד - התקציב
השנתי קטן ממשכורת חודשית אחת של ח"כ. הוא משמש בפועל במקרים רבים להוצאות
משרדיות וכד'. יש רשימה של דברים שאפשר לקנות מהתקציב הזה. מדי פעם מרעננים
אותה ומוסיפים לה פריטים חדשים. לא מזמן היה סבב רענון שבו הוסיפו לרשימה
גם טלפונים מסוג iPhone ובלקברי ומחשבי לוח מסוג iPad. בפועל בערך שניים או
שלושה השתמשו באישור הנ"ל.

אבל בשביל המשווקים של המכשיר זו דרך להשוויץ במוצר. למה לא לנסות לרדת על
חברי־כנסת?

אתה רוצה לנסות לשכנע את אותם חברי כנסת שיותר משתלם להם לקנות טלפון או
מחשב אחר? בבקשה.

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's