2010/6/20 Ori Idan <o...@helicontech.co.il>

> אני חושב שאין טעם להתעסק כרגע בדרישות החוק.
> קודם צריך לשאול את השאלה האם יש לנו מדריכים לקייטנה ומה בדיוק יהיו התכנים.
> לאיזו קבוצת גיל אנחנו מכוונים, כמה ילדים אנחנו רוצים, באיזה אזורים נעשה את
> זה, מהיכן אפשר לשכור כיתות מחשבים וכד'.
> אחרי שנענה על השאלות האלו נראה כיצד פותרים את העניינים הפורמליים. מנסיוני
> תמיד אפשר למצוא פתרונות לדברים הפורמליים.
> אבל למצוא מדריכים ותכנים זה קצת יותר מורכב.
> שימו לב שצריך מדריכים עם ניסיון בהדרכה לקבוצת הגיל אליה אנו מכוונים את
> הקייטנה.

לטובת כל מי שעדיין לא ריסס את הויקי של העמותה - הוספתי דף קורסים
והדרכה<http://wiki.hamakor.org.il/index.php/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%9D_%D7%95%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%94>,
כדי שנוכל לרכז את ההצע והביקוש בתחום זה.
בקשות אישיות:
אורי - אנא עדכן שם כמה מילים לגבי התכנים שאתה מעביר בדוידסון.
משה - אנא הוסף משהו ב"דרושים" לגבי תכנים להעברה בקייטנה.

רם און - אם כבר שופכים ביטים לריק, לפחות בואו נעשה את זה כמו שצריך (-: