לגביי ההרצאה שנותרה...
זהר סטולר הציע להעביר הרצאה על הקנטינה.
בהתחשב שהרבה מאוד אנשים לא מודעים לפרויקט ושהפרויקט מתחבר לתהליכים מאוד
עמוקים שקשורים להכנסת לינוקס וקוד פתוח למקומות חדשים (כמו תהילה ושרתי
הממשלה) - אני חושב שיהיה מעניין לאנשים לשמוע...
הקנטינה משלימה את הפעילות של המקור ומתמקדת בקידום הקוד הפתוח בעסקים - היא
קיבלה את ברכת הדרך מהשר מיכאל איתן, ומעיריית תל אביב ואני חושב שיש פה במה
מעולה להסביר "על מה כל המהומה".
הקיצר אני משוחד כי אני בין המקימים, אבל אני חושב שמאוד חשוב שהמיזם יזכה לבמה
באוגוסט פינגווין.
בברכה
ליאור

בתאריך 27 ביוני 2010 20:16, מאת Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com>:

>  שלום לחברי העמותה,
>
> אנחנו שמחים לפרסם את לו"ז כנס אוגוסט פינגווין 2010
> http://wiki.hamakor.org.il/index.php/August_penguin
>
> יש שני מקומות בהם הלו"ז טרם נקבע. הראשון הוא רצון שלנו להביא אורח כבוד,
> ולכן שריינו לו מקום.
> ההרצאה החסרה מחכה לסיום של מספר בירורים ותפורסם בקרוב.
>
> אתר הכנס <http://august.penguin.org.il/> יעודכן בימים הקרובים עם התכנים של
> כנס 2010.
>
> כמו כן, נשמח למתנדבים שיעזרו בארגון יום הכנס. פירוט התפקידים בקישור למעלה
> לעמוד הויקי.
>
> קפלן
> [...]

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Community Infrastructure Care
mail: l...@linnovate.net
office: +972 722500881
cell: +972 524305252
skype: liorkesos