הי רם און,

ראיתי משחק מעורר פלצות אתמול, אז לא הצטרפתי לדיון בזמן...
אני לא רוצה להיכנס לדיון ארוך מדי, בייחוד לאור העובדה שהדיון עבר לועד. רק תגובה אחת חשובה לדבריך:

ציטוט: "אם עלול להיווצר הרושם שהקנטינה לא מתרוממת, זה יפגע בכולם."

הכוונה שלי בפרזנטציה באוגוסט היא לדבר אל הקהל שאמור להיות הקהל הביתי, החברים הטבעיים במיזם. אני רוצה לבוא *לגדולים* ולהגיד להם - תראו, כל קהילת הקוד הפתוח איתנו ולא ההיפך (לבוא לקהילה ולהגיד - תראו, מיקרוסופט איתנו) אם הקנטינה תיכשל, שום דבר לא יתדרדר מעבר למצבו העסקי של הקוד הפתוח בארץ כרגע. אם הקנטינה תצליח, כולנו נחוש בשינוי.

עכשיו זה הזמן הנכון לארח את הקנטינה. עכשיו הקנטינה זקוקה לאירוח הזה. עכשיו אנחנו זקוקים לקנטינה!
(מצטער, הייתי חייב לסיים בסימן קריאה מהדהד... :-) )

זהר