משה צודק בהחלט.
לדעתי אחת הסיבות שהקוד הפתוח לא מתרומם הוא העובדה שאנשים מהקהילה עדיין
חושבים שהוא לא מספיק טוב ושמרימים ידיים ברגע שהם רואים שיש תוכנות בקוד סגור
שכרגע יש להן יותר אפשרויות מתוכנות בקוד פתוח.
נכון, יש מקרים שבהן תוכנות קוד סגור עדיין עולות על תוכנות קוד פתוח. אבל אלו
מקרים בודדים. זו עדיין לא סיבה לזרוק את הקוד הפתוח ולומר אין סיכוי.
צריך להמשיך לקדם את הקוד הפתוח בכל צורה.
מי שיכול לתכנת ולהתגבר על הבעיות שעדיין יש אז מה טוב.
אבל הבעיות העיקריות אינן טכניות, הן הסברתיות וכל עוד יש אנשים מהקהילה
שחושבים שזה בסדר להשתמש בתוכנה קניינית, לעולם לא נגיע למצב בו קוד פתוח
ישלוט. הרי אם אנחנו לא מאמינים במוצרים האלו אז מי יאמין?

--
אורי עידן