האם מישהו כאן התנסה אי פעם בעבודה עם נוהל מפת"ח
(http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A4%D7%AA%22%D7%97).

הסתבר לי מקריאה שזהו נוהל מחייב בהרבה מוסדות ממשלתיים ולאחרונה גם נתקלתי
בו במכרז כלשהו.

ההגדרה של הנוהל הזה קצת בעייתית - ראשית הוא ממושש דרך תוכנה בלבד ושנית
התוכנה הזו תלויה באופן בלתי נתיק מחבילת אופיס של מיקרוסופט. דבר נוסף -
צריך לקנות אותה מחברה בשם מתודה. מונופול בחסות המדינה? טוב זה לא חדש.

שאלה א: אני מניח שחלקכם הלא קטן משתמשים במקים (Mac) - אז האם מי מכם יודע
איך לגשת לנוהל הזה שלא דרך חלונות + אופיס?

שאלה ב: אם מי מכם התמודד עם הנוהל הזה בעבר - איך זה קורה בפועל? אשמח להסבר.

תודה, זהר

[הערה: עשיתי לשאלה קצת cross-posting]