שום בעיה, אם רם לא יזכיר מושגים פוליטיים הזויים שפוגעים בכל אחד עם טיפה
שכל ישר
וזיכרון מינימלי, אני לא אאלץ להגיב.

זה שרם מזכיר בפוסט שלו את צמד המילים "תוכנה חופשית" לא מקנה לו זכות
לזרוק על הדרך מילים אחרות שהם בהחלט עוף טופיק ואון דברים אחרים

עד התגובה הזאת, דרך אגב, לא השתתפתי כלל אלא רק קראתי את הדיון מהצד