הי רם-און,

On Fri, 26 Aug 2011 15:11:48 +0300
Ram-on Agmon <agm...@gmail.com> wrote:

> שלומי פיש במשך השנים האחרונות מתחרע על המשאבים של העמותה, כאילו שהם שלו,
> ועוד מעיז לקטר על הודעות של אנשים אחרים.
>
> מעניין אם מי שתורם לעמותה את השרתים יודע שרוב רוחב הפס שלהם נעשה עבור מר
> פיש.
>
> רם און.

הי רם-און. אני מצטער אם תפסת את הביקורת שלי כנגד ההודעות לגבי המאהלים כביקורת
אישית נגדך. לא בזאת הייתה כוונתי. הביקורת הייתה כנגד שליחת ההודעות, ולא
הופניתה אליך אישית. כעת הנח לי להאיר את עיניהם של האנשים בנוגע לניצול שלי של
משאבי העמותה:

1. למיטב ידיעתי, כל הניצול שלי של משאבי העמותה הוא באחזקת כתובות הדוא"ל
של shlo...@iglu.org.il , והכתובת החדשה יותר של shlo...@hamakor.org.il בה נעשה
שימוש קטן יותר.

2. הכתובת ב-iglu.org.il ניתנה לי עוד לפני הקמת העמותה, מתוך רצון טוב של מנהלי
האתר, ולאחר זמן מה, נעשתה כתובת הדוא"ל שלי של ברירת מחדל.

3. לאחרונה, רשמתי מספר כתובות דוא"ל בשם המתחם shlomifish.org שבבעלותי
ושמאורח בשרתים שבהם יש לי חשבון בבעלותי ובתשלומי, והתחלתי בהסבה של כתובת דוא"ל
ברירת המחדל שלי ל-shlo...@shlomifish.org . בנוסף, כתובות הדוא"ל שלי בשרתים של
המקור מפנות כרגע לשם.

4. כאמור, העמותה אינה משלמת על רוחב הפס של השרתים שהיא מחזיקה (הם נתרמים על ידי
בזק בין-לאומי למיטב ידיעתי) ובמידה שתהיה בעיה בכך, אשמח לתרום את חלקי.

5. אם כוונתך לבעייה בעצם הניהול של השרתים, הרי שאני מתנדב בזאת לתרום מזמני
ומרצי לניהול השרתים. עד עכשיו, לא ניתנו לי ההרשאות המתאימות, אף שביקשתי אותן.

6. בנוסף לכל זאת, אני זה שמימנתי את חידוש שם המתחם @iglu.org.il עבור העמותה לאחר
שהייתה סכנה שהוא לא יחודש ושהוא יעבור לידיים זדוניות.

א-----

לאור כל זאת, אני לא חושב שאני "מתחרע" על המשאבים של העמותה, אלא פשוט יש לי
כתובות דוא"ל שמסיבות הסטוריות מאורחות בשרתים שלה. בנוסף לכל זאת, אני גם חבר
עמותה, והתנדבתי כבר מספר שנים לועדת הביקורת, וכתובות הדוא"ל הללו משמשות בין
השאר ואולי גם בעיקר, גם לתרומה לתוכנה החופשית ופתוחת הקוד בארץ ובעולם.

בכבוד רב,

        שלומי פיש