On Fri, Aug 26, 2011, Ram-on Agmon wrote:
> שלומי פיש במשך השנים האחרונות מתחרע על המשאבים של העמותה, כאילו שהם שלו,
> ועוד מעיז לקטר על הודעות של אנשים אחרים.
>
> מעניין אם מי שתורם לעמותה את השרתים יודע שרוב רוחב הפס שלהם נעשה עבור מר
> פיש.

אלו האשמות מאוד ספציפיות - האם אתה באמת בטוח במה שאתה אומר?
האם שלומי פיש באמת משתמש בשרת ליותר מכמה מיילים ביום וניהול גרסאות של
פרויקט של בן-אדם וחצי? האם שווי רוחב הפס שהוא משתמש בו, בשוק החופשי, שווה
יותר מעשר אגורות בחודש?

מצטער, לא שכנעתי אותי ששלומי הוא שודד רוחב-פס, ולא האדם הנחמד וחובב תכנה
חופשית שאני מכיר. וכמובן - לא אותי אתה אמור לשכנע, אלא את הוועד (הממ... אתה
לא היית שם עד לא מזמן) או ועדת הביקורת.

--
Nadav Har'El                        |        Saturday, Aug 27 2011, 27 Av 5771