אדיר, ההסבר שלך תקף גם לגבי כל איזור אחר, אפשר להביא אותו בדיוק באותה תקפות
גם לגבי באר שבע, כך שאני לא חושב שיש בו תקפות כל שהיא. :) אבל יש הבדל אחד
משמעותי, שהמרכז, מעצם הגדרתו, קרוב באופן ממוצע ליותר אנשים מאשר הצפון.

אם תשכלל את עלות הנסיעה כחלק מהרצון להנגיש את הכנס הרי יש כאן מצב שבו העלות
הממוצעת של כל המגיעים גבוהה יותר כאשר נמצאים בחיפה, מאשר בתל-אביב.

ואם קיבלנו הזמנה להתארח בצפון, הייתי מצפה שיהיה גם הבדל בעלויות הכניסה
לכנס. אם כבר מתארחים בצפון, הרי לפחות שעלות הכניסה תהיה נמוכה יותר :).

אגב, אם כבר עלה נושא הכנס, אולי גם הגיע הזמן לשנות את שמות למשהו שלא ישמע
גיקי עד רתיעה :). משהו שידבר על קהילה, תוכנה חופשית, וישראל, כך שגם סטולמן
ירום הודו יכול לא להדיר רגליו הכה מפורסמות מהכנס.