אני בעד, וכדאי להתחיל במקביל להצעה שלנו לפעולה הזו גם להתחיל לעבוד על
החסרונות שאנו יודעים שיש למערכות הקיימות בקוד פתוח (היה דיון לא מזמן על
מודל וחסרונות שיש לה), אם נוכל לשפר את המערכות הקיימות נרוויח גם מוצר טוב
יותר עבורנו וכך שיפור במקומות שכבר משתמשים בהם וגם סיכוי גבוה יותר שנצליח
בתחרות הזו.

בכל מקרה, אשמח לעזור בפרויקט אז אם אתה מתכוון להזיז את זה תהיה בקשר איתי :)

משה