שלום לכולם,

ברצוני להכריז שסיימתי את הפרק הראשון (ופרק המבוא הקצרצר) במדריך שלי ל-HTML שאני
מכנה "המדריך העברי ל-HTML תקני". התחלתי לעבוד עליו בעקבות רשומה שמישהו כתב על
חוסר כזה במדריכים. המדריך מופץ תחת רשיון משולש של CC-by, CC0/נחלת הכלל ורשיון
ה-X11 licence כדי למקסם את השימושיות שלו.

להלן הקישור:

http://www.shlomifish.org/lecture/HTML-Tutorial/

אני מצטער שדף השער של המדריך הוא רק באנגלית, אבל טרם הספקתי לתרגם אותו. קוד
המקור של המדריך זמין ב-bitbucket.org ואשמח לקבל חוות דעת או בקשות משיכה
לתיקון. אני מקווה לסיים את הגרסה העברית של המדריך ואולי גם את התרגום שלה
לאנגלית (שהוא פחות קריטי בשל הזמינות של http://www.htmldog.com/ ) עד סוף חודש
נובמבר הידוע גם כחודש NaNoWriMo והמלווה בכתיבה אינטנסיבית.

http://en.wikipedia.org/wiki/National_Novel_Writing_Month

בכבוד רב,

        שלומי פיש