האמת שכשיש דברים חופשיים כמו AOKP ו־Cyanogen אני בכלל לא מבין מה מושך אנשים
להשתמש ברומים שמבוססים על הרומים הרשמיים ולא לעבור בהקדם האפשרי לרום חלופי
שנבנה על עקרונות החופש וחברות כמו סאני לא יכולות לנסות למנוע הפצה ושימוש
בו. גם הלאנצ'ר של סמסונג לא שונה בהרבה מ־Trebuchet שמגיע עם Cyanogen למשל.

*Tomer Cohen*
http://tomercohen.com