מה גורם לאנשים להשתמש ב-x ולא ב-y הוא פחות הסוגיה. ממשק ה-touch wiz של
סמסונג הוא רכוש שלה והתרגום העברי (יותר ההתאמה לעברית) שייכת לסאני חוקית.
ודרך אגב, שונה מאוד מאוד ממה שמגיע עם cyanogen.

מבשלי הרומים שמשתמשים ב touch wiz לא רק שלא תורמים לקהילת הקוד הפתוח, אלא
אכן עוברים על החוק.

אין סיבה לעודד אותם.