במקום להתווכח סתם על מערכות ניהול תוכן, למה שלא תעלו את כל תוכן האתר לוויקי
של המקור, ואנחנו כבר נדאג לתסריטים שייצאו משם את התוכן בצורה סטטית כך שכל
הצדדים יהיו מרוצים?

לגבי PHP, נכון, היא לא השפה המושלמת, אבל באותה צורה אפשר לטעון גם ש־Perl,‏
Python ו־Ruby הן לא יצירותיו של האל, ולכן גם הן סובלות מפגמים כאלו ואחרים.
ואני אומר, בואו נשתמש במערכת תוכן מבוססת Bash.

 Tomer Cohen
http://tomercohen.com