לצורך העניין כאשר כולן מערכות קוד פתוח ומדד ההשוואה שלנו הוא לא הפתיחות אלא
השימושיות אז היא הנוחה ביותר לשימוש.

אבל זה לא משהו שנתון לשיפוטך, הרי כבר אמרנו שכל המטרה היא להוסיף עורכים
חדשים כך שמידת הנוחות שלך היא לא המדד הקובע פה, אם אתה מוצא שיטה שנוחה יותר
לך ליישר קו עם כל השאר אשריך אבל זה לא הגיוני שכולם יישרו קו לפי שיטות
העבודה שלך שהן אפילו לטענתך תובעניות יותר בזמן ובמשאבים נוספים.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>