On Friday 01 March 2013, Nadav Vinik wrote:

> 2. תהליך קבלת חברים לעמותה כולל תהליך משפיל שבו המבקש צריך להוכיח שהוא באמת
> מהחברה הנכונים וצריך לפרט את תרומתו ופועלו. לדעתי הסיכון שגורמים "עוינים"
> ינצלו את העמותה ויכניסו בכוונה חברים משלהם הוא זניח, ומצד שני הרבה ידידים
> היו יכולים להיות חברים אם לא היה הליך זה

פור דה רקורד: אני חבר בקהילה (ועושה מספיק רעש בשביל שישימו לב) כבר הרבה זמן,
ונכחתי ברוב האסיפות האחרונות. אני ידיד, ולא חבר בעמותה, כי התועלת לי מהשתתפות
בהצבעות באסיפה שולית, והעלות של חבר שלא מגיע לאסיפה גבוהה. פעמיים, אם אני זוכר
נכון, כבר עמדתי להפוך לחבר תוך כדי האסיפה כדי להשלים קוורום, ואחד החברים הגיע
ברגע האחרון.

זאת, מעבר למה שכתבו כאן אחרים.

שי.