> על כן אני מאוד בעד פשוט להחליף את כל תקנון הפרס במשפט אחד: ???באחריות וועד
> העמותה לקבוע ולפרסם את תקנון פרס המקור זמן מספק מראש, בכפוף לעקרונות
> מנהל תקין, תקנון העמותה ולחוקי מדינת ישראל???.

במקרה כזה, מדוע צריך "פרס המקור" להופיע בתקנון בכלל?

פרס המקור קשור לתכנה חופשית (לא מדובר פה על פרס לסרט המוצלח של השנה),
לא דורש כסף רציני (מדובר רק במעין "גביע" מעץ), אז מה בדיוק מונע מהוועד
לקיים אותו גם בלי שיוגדר בתקנון?

--
Nadav Har'El                        |        Tuesday, Mar 5 2013, 23 Adar 5773