הייתה לנו "חנות" בעזרת חברה נחמדה שאפשרה לכל מי שרוצה לייצר אוסף עיצובים
משלו שאפשר להדפיס על כל מיני דברים
ויש השתתפות ברווחים, למיטב זכרוני ההכנסות היו מזעריות, וגם ניסיון להדפיס
מראש ולמכור בכנס לא היה מכונת מזומנים בין השאר בגלל בעיה של תכנון מלאי(לא
מוכרים הכל).

ואילו לפי המספרים שפורסמו יש לנו קצת כסף לשרוף, לא הרבה אבל כמות סבירהף
והבעיה היא כמובן בדיוק כפי שאמר משה, מתנדבים.
ואילו אני לא כל כך פסימי, שכן מבחינתי העמותה אינה מטרה. ורוב הפעולות שאנשים
רוצים לעשות בתחום התוכנה החופשית לא צריכים את העמותה ואילו כשמישהוא צריך
אותה היא שם.
וזה לא חייב להיות גרנדיוזי, זה יכול להיות לדאוג לדומיין או לשרת. וזה יכול
להיות רק לקבל אישור להשתמש בשם של העמותה כשהולכים לדבר עם ח"כ על זכויות
יוצרים (מה שיצא לי לעשות בהצלחה רבה).
מבחינתי אישית, כנס פעם בשנה והיכולת להעזר בה כשאני צריך(פעם בכמה שנים) זה
מעולה! רוצים לעשות יותר? תעשו, בכיף. אבל אני לא מוטרד.

  מאיר

>>> tzaf...@cohens.org.il |                    |  best
>>> tzaf...@debian.org    |                    | friend