ישנםם אנשים המקדמים את הנושא משום שזה חשוב להם. חץ בן חמו כתב הרבה מאמרים
חשובים, אני כתבתי קצת, עד כמה שאני זוכר גם אתה טובל את המכחול בשפופרת. אני
חושב גם שלהקים מערך שכזה הוא דבר מורכב. אישית, אני פונה לרשת כל פעם שאני
צריך קישורים לנושאים מסויימים.

אני חושב, שחשוב יותר לבצע הפניות אל מאמרים בתחום על מנת שאנשים יכנסו
ויגיבו. זה יותר פשוט, ומאוד אפקטיבי. למשל, לכתבה שאתה הבאת, יש כמה תגובות
מאוד בוטות כגנד תוכנה חופשית. עברתי ושמתי unlike על כל הלא חיוביות. אם
נתרגל לקדם כתבתות שכאלו ולקדם את התגובות החיוביות זו תהיה התחלה נאה.