לעניין הכתבה המדוברת, במובנים רבים המצב בארץ באמת עגום, כשהלכתי להרצות
באילת"ם דיברתי לפני ההרצאה עם אחד המארגנים מטעמם ושאלתי אותו כמה אנשים
יבואו להערכתו?
הוא ענה כ15 איש(הוא צדק) והסביר בלי למצמץ שאין הרבה שימוש בתוכנה חופשית
בארץ.
ומסתבר שבעולם בו הוא חי של חברות ענק הוא באמת צודק. וודאי שיש להם בארגון
תוכנה חופשית בכל מיני צורות והם אפילו לא חושבים על זה, אבל אין שימוש מאסיבי
בתוכנה חופשית,
לא בעמדות הקצה לא בשרתים לא בכלי הפיתוח ובעיקר לא במשולב עם הפיתוח ע"י
שילוב מרכיבי תוכנה חופשית מתולוגיות מתחום התוכנה החופשית וכמובן פיתוח תוכנה
חופשית.
אז כשמישהוא אומר שהמצב בארץ עגום, בטח כאשר הוא מסתמך על נתוני STKI, לא נותר
לי אלה להסכים עמו.

 מאיר.