2013/5/21 Doron Ofek <do...@ofek.biz>

>  ובצורה מכוונת הורדתי את האנשים של Red Hat מתשובתי , תשובתי מיועדת לקהילה
> בלבד.

אל תשכח שיש ארכיון פתוח של הרשימה... ויתכן שחלקם גם חברים בה (לא בדקתי).

> ועתה יש לי רק שתי הערות אגב.
> ליאור, צר לי אולם אינני מבין כיצד אתה בטוח שהוועד ייצור קשר. לדעתי זו
> זכותו של הוועד להחליט אם הוא בכלל מעוניין בקשר. אני כמובן חושב שאתה יכול
> לדבר בשם עצמך , ואולי במידת מה בשם הקהילה , מכוון שאתה פעיל בה שנים רבות,
> אבל כדאי להניח לוועד לעשות את תפקידו , ממש לשם כך הוא נבחר.  בעברית פשוטה,
> כמו שאני אגן עליך כאשר אתה תהיה בוועד, כך אני צריך להגן על אחרים כשהם
> בתפקיד הזה.

הועד יקבל איזה החלטות שנראות לו, אין לי שום רצון או יכולת לדבר בשמו. עם
זאת, עדיין מותר לי להעריך מה הוא יעשה (או מה הייתי עושה במקומו (: ). כמו כל
חבר בקהילה, אפשר גם לעשות דברים עצמאית וללא קשר לעמותה (המשפט לא נועד להיות
התרסה, רק להזכיר שיש גם יוזמות מהשטח, כמו זאת שהתחילה את הפתיל הזה).

>  לסיום, אומר שתגובתי כלל לא נועדה לפגוע במישהו, ואני מקווה שהביקורת, ככל
> שיש כזו , היא עדינה, ואני מקווה שכך היא נשמעת.

אני יודע שאתה רוצה את טובת הקהילה בכלל והעמותה בפרט, ולכן מוכן לשמוע ביקורת
מבוקר ועד ערב בכל צורה (:

קפלן