אני מסכים איתך. וגם חישבנו את היקף הסכומים הנדרש.
מנכ"ל בשכר -הוצאות שכר 10,000 ש"ח. (זול להפליא). התפקיד שלו יהיה ליווי
פרויקטים, להציג לפני העיתונות, להגיע לכנסים, לנהל כנסים, לעזור לפרויקטי
תוכנה חופשית, להרצות בבתי ספר וכו'.

זה אומר, שצריך בערך 150,000 ש"ח בשנה. כי יש הוצאות נלוות.

בישראל 2 מליון משתמשי פייסבוק. מתוכם לפחות 1% עושה שימוש בלינוקס. זה 20,000
איש. אם כל מהם ישים עשרה שקלים בשנה, יש לך את זה :). אפשר לנסות את אחד
מאתרי גיוס הכספים.

ניסיתי להשיג מימון חיצוני. צריך לדעת להגדיר את זה כפרויקט, ולבצע מעין
תוכנית עיסקית שתוכיח את היעילות של המהלך. אין לי מושג בזה :).

לגבי חברות, אני מתקשה להאמין שהן ירצו לשלם עבור מטרה שכזו. אפשר לקבל כנס,
אפשר תמיכה בפרויקט, שרתים, ציוד ומקום. אני יודע על חברות שישמחו לתרום.
למשל, את המקום לאוגוסט פינגויין אני מניח שיכולתי להשיג כתרומה (באיזור
רחובות).

בהצלחה.