נדמה לי שראוי לנסות להסביר קצת יותר לחברי העמותה מה השתבש ולמה.
אני אביע את דעתי בעניין.
בוועדת הפרס היו 4 חברים, אך אני(וגם שאר החברים) הגבלנו את פעילותנו לענות על
דוא"ל בנושאים שנשאלנו
והשארנו למעשה את הניהול בפועל של מערכת ההצבעה לנדב. למעשה הקטנתי ראש.
נדב דאג להכל, אני עניתי על דוא"ל. בפועל מערכת ההצבעה התעכבה, נדב לא ביקש
עזרה, ואני לא הצעתי.
בסוף היא עלתה לאוויר, בלי שאפילו חברי וועדת הפרס סקרו את המערכת(צעד חיוני
לצורך אמינות ההצבעה) וללא בקרת איכות מספקת.
נדב ניסה לתקן את הבעיות שאלו בזמן אמת, אבל בסופו של דבר נוצר מצב שבו אנו לא
יודעים כמה הצבעות באמת היו והזמן היה קצר מכדי לתקן
במצב זה לא היה מנוס מביטול הפרס וההחלטה התקבלה בקונצנזוס מלא של כל הנוגעים
בדבר.
הלקח לפי דעתי הוא הניסיון לעבוד לבד. יש לנדב את מלוא הערכתי שהוא מנדב שעות
רבות מזמנו(ולא רק בנושא זה) למען העמותה וקהילת הקוד הפתוח.
אבל לרוץ לבד זה הרבה יותר קשה וזאת לא דרכה של קהילת הקוד הפתוח.

אז אני רוצה להתנצל, בפני המועמדים, בפני חברי וידידי העמותה וגם בפני נדב.
שלא עשיתי את תפקידי כחבר וועדת הפרס נאמנה ולא הייתי מעורב בפרקטיקה של ההצבעה
עד שהיה מאוחר מידי.

   סליחה,
      מאיר מאור חבר וועדת הפרס