היי ,
אני אמנם לא מתבטא הרבה . אבל אני מקווה שכשאני עושה זאת , זה לכל הפחות דברי טעם .

כן . 10 הצבעות יכולות לשנות את הזוכים והסדר . ובכל מקרה, כאשר מערכת ההצבעה היא לא אמינה , אי אפשר לקיים בחירות הוגנות .
מכוון שעמותת המקור היא עמותה שכפופה לרשם העמותות , אנחנו צריכים להיות זהירים בנושאים הללו (שלא נגמור כמו עמותות שיש בהן אי סדרים) .

עדיף לבטל את הפרס מאשר להסתכן בהצבעה לא חוקית .

מציע רק לכולם לזכור כמה לחץ יש לפני הכנס על המארגנים וכמה הוועד עוסק בזה , יכול להיות שאפשר היה לעשות כל מיני דברים כרגע, אבל לא כדאי להעמיס עוד על אנשי הוועד שקורסים מרוב עבודה (תזכרו שאם אין מתנדבים .. בסוף מישהו יעשה את העבודה) .. (אומר את זה מנסיון של כמה פעמים שהיתי שותף לארגון , הן כמארגן והן כאיש וועד) .

דורון