2013/9/30 Maayan Esh <maayan.es...@gmail.com>

> יש שם אפשרות לייצר קובץ כזה או מקביל לו מתוך ויקיספר עצמו. נשאיר עוד יום
> יומיים לתיקונים ופידבקים ואז אעלה בעצמי בכמה פורמטים.

כדי שלא תשאר במתח, גש לקטגוריה הרלוונטית (
http://he.wikibooks.org/wiki/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94:GIMP
)
ובחר בצד ימין יצוא/יצירת ספר   או שתלחץ ישר כאן: (
https://he.wikibooks.org/w/index.php?title=%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%A1%D7%A4%D7%A8&bookcmd=book_creator&referer=%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94%3AGIMP
)
יופיעו לך כמה אפשרויות ליצירת ספר. החסרונות הברורים הם שהפרקים לא ממוינים,
אין תוכן עניינים או אינדקס, והרינדור בעברית לא משהו.
אופציה מעניינת היא קובץ ה zim  שיחד עם kiwix  מאפשר לך לשמור את המדריך על
מחשב או טאבלט ולקרוא משם. אגב, לפחות אצלי העברית הופיעה בLTR, אבל לא בדקתי
לעומק אם אפשר לתקן את זה.

ירון