On Thu, 7 Nov 2013 15:00:25 +0200
E L <nak...@gmail.com> wrote:

> מדובר רק על אתרים ציבוריים.

לפי מה שסיפרו לי זה לא ככה. זה חל על כל האתרים הישראליים, כולל אתרים פרטיים
וכאלה של נערים בני 12. וכפי שזה מנוסח כרגע אפשר לתבוע כל אחד בלי הוכחת נזק על
חוסר ב-alt attribute במקום כלשהו.

זה גם משתמע מהקישור המקורי של דורון כאן:

http://www.holesinthenet.co.il/holesinthenet-media-story-5560

ניסיתי לברר איזו משתי ההשערות בנוגע לתקנה נכונות, אבל ה-PDF שמסביר אותן (ולא רק
אותן) הוא באורך 68 עמודים ואינו מחולק לחלקים ומכסה דברים רבים אחרים שאינם
קשורים לאתרי ווב :

http://www.justice.gov.il/NR/rdonlyres/C7E71A32-8001-4629-BBCF-1FB43D57519E/40855/7242.pdf

> סוף סוף האתרים יהיו תיקניים, זה טוב גם לקוד הפתוח.
>
> זהו חוק מאוד חשוב ובלי ענישה אין סיכוי שמשהו יזוז.

אני מאוד בעד אתרים תקניים אבל אני לא רוצה אפקט מצנן שיתבעו בלוגרים באופן מסיבי
על תגית  או attribute חסרות, שלפי מה שהבנתי ככה זה מנוסח כרגע.

בכבוד רב,

        שלומי פיש